Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ČASTÉ DOTAZY
ČASTÉ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

 

Kdy odešlete objednané produkty?

Produkty u kterých je uvedeno skladem odesíláme nejpozději následující pracovní den, objednávky přijaté do 11.00 zpravidla odesíláme ještě v den objednání.

 

Lze objednávku vyzvednou v sídle firmy i o víkendu?

Ano, objednávka však musí být přijata nejpozději v pátek v 11.00 abychom stačili přepravit objednané produkty z distribučního skladu. Vyzvednutí je možné  v sobotu i neděli  od 8.00 do 19.00.

 

Proč je objednávka při platbě předem a platbě v hotovosti při převzetí o 2% levnější?

Poskytovatelé platebních bran a přepravci si za zprostředkování platby účtují určitou provizi, mimo to převod zprostředkovaných plateb trvá i několik dnů. Prostředky za platbu předem a platbu při převzetí máme k dispozici již ve chvíli předání objednávky k přepravě (osobního převzetí). Proto za tento způsob platby poskytujeme zmíněné zvýhodnění.

 

Produkt o který mám zájem není skladem, jak mohu být informován o naskladnění?

V detailu každého produktu je pod položkou naše cena ikonka psa. Po kliknutína tuto ikonku lze nastavit hlídacího psa aby vám odeslal automatický e-mail při naskladnění produktu či při poklesu ceny na vámi požadovanou částku.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ