S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ČASTÉ DOTAZY
ČASTÉ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ

 

Kdy odešlete objednané produkty?

Produkty u kterých je uvedeno skladem odesíláme nejpozději následující pracovní den, objednávky přijaté do 11.00 zpravidla odesíláme ještě v den objednání.

 

Lze objednávku vyzvednou v sídle firmy i o víkendu?

Ano, objednávka však musí být přijata nejpozději v pátek v 11.00 abychom stačili přepravit objednané produkty z distribučního skladu. Vyzvednutí je možné  v sobotu i neděli  od 8.00 do 19.00.

 

Proč je objednávka při platbě předem a platbě v hotovosti při převzetí o 2% levnější?

Poskytovatelé platebních bran a přepravci si za zprostředkování platby účtují určitou provizi, mimo to převod zprostředkovaných plateb trvá i několik dnů. Prostředky za platbu předem a platbu při převzetí máme k dispozici již ve chvíli předání objednávky k přepravě (osobního převzetí). Proto za tento způsob platby poskytujeme zmíněné zvýhodnění.

 

Produkt o který mám zájem není skladem, jak mohu být informován o naskladnění?

V detailu každého produktu je pod položkou naše cena ikonka psa. Po kliknutína tuto ikonku lze nastavit hlídacího psa aby vám odeslal automatický e-mail při naskladnění produktu či při poklesu ceny na vámi požadovanou částku.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ